Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Petruţa Niţă‎ : mâini fecunde


când m-ai stins cu lacrimi
am început să ard
când mi-ai poruncit să cânt
am ales tăcerea
mi-ai spus 'rămâi' şi am plecat
mi-ai zis 'pleacă' şi am venit
apoi ne-am împreunat mâinile
într-o cununie fără inel
toate degetele ne-au rămas legate
într-un sărut
unul în altul au născut prunci
cu ochi de lumânare
au îmbrăcat lumea în cămăşi
de ceară atemporală
clepsidra traversa nisipuri aurii
peste clipele de aşteptare
când ne aprindeam cu apă
ne stingeam în lumină
doar mâinile
numai mâinile noastre încă
mai pot face copii

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10