Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Savu Popa:***


Mi-am petrecut ziua
Înconjurat
De obiectele
Din camera mea:
Cărțile împrăștiate peste tot,
Ceașca de cafea goală,
Rămasă de aseară,
Cămășile în toate culorile,
Laptopul, câteva sticluțe
De parfum,
O vedere răsuflând din alte timpuri,alte peisaje,
Fereastra, o lentilă deschisă
Spre miopia cerului.
Seara
Mi s-a întâmplat
Să îmi privesc palmele
Care fuseseră
Întreaga zi,
Atât de goale,
Încât inima avea să se mute,
Pe rând, în fiecare.
Savu Popa

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10