Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nostalgia poetului Teodor Dume: Oradea, orașul adolescenței


Timpul meu s-a oprit în lut și fură din mine câte puțin în fiecare zi
(Teodor Dume)
*
Imaginea este o porțiune dintre podul centrului vechi și podul intelectualilor din Oradea.Aici pe ambele maluri ale Crișului repede mi-am petrecut cea mai frumoasă parte a adolescenței. Tot aici l-am cunoscut pe Gheorghe Grigurcu, care în timp mi-a fost mentor . Datorită domniei sale am ajuns pe drumul literaturii. Și iată-mă la cel de-al 23/lea volum apărut cu semnătură de autor și la cea de/a 53/a antologie cu semnătură de coautor.
În semn de mulțumire tuturora acelora care m/au îndrumat și au fost lângă mine am publicat această imagine care reprezintă o părticică din viața mea.
Imaginea este o amintire de suflet pe care mi-o dăruiesc la trecerea pragului celor 65 de ani.

Și da:
Sufletul omului e ca și iubirea, nu îmbătrânește niciodată
(Teodor Dume)
*
asemeni umbrei
mă retrag în mine pentru
a mi se ierta ceea ce am fost
o taină...
(Teodor Dume)
(sursa: Oradea în imagini. 
Photo by @omardelvalledebenito)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10