Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Sangortya:Cortegiu


Și simnt o tăcere apăsătoare
În jurul meu roiau fluturi negri
Pe acest drum ,fără de întoarcere
Ceva îmi arată calea în cortegiu
Dar sunt gândurile mele
Care s-au făcut scrum
Fiind chipul meu angelic
Dar ,imi simnt moartea care îmi dă târcoale
Ca sa-mi ia și inima iubită
Și din morți, nici un sentiment
, nu o să mă mai scoale
Că eu pe lumea asta am fost pana mai ieri
,o dragoste rătăcită
Știu că cei ce ,mă vor privi
În lacrimi îndurerați
Nici florile, nu mă vor mai învia
Dar catafalcul meu ,din esență tare
Și mi de candele, ce îmi ard triste
Sunteți lângă mine acum
Chiar daca destinul doare
Dar nu priviți în urmă
Acum sunt, doar o legendă
S-au poate......
O amintire din trecut
Și preoți, îmi cântă un ultim cântec
Omagii, ce mi se-aduc
Acum ,că îmi sunteți alături de mine ,pe ultimul drum
Dar știu .....
Că nu am vrut să plec ,atât de repede

-
Si-acum în ultim ceas
O ultimă despărțire
Mulțimi în jurul meu, mă plâng
Și valuri de lacrimi ce mă udă
În mine ceva se stinge
De departe, moartea mea privește bucuroasă
Dar nu cu o coasă
Cu un pahar de vin
Să îl bea în memoria mea
Și-n slujba adomirii mele, în cele veșnice
Mirosul de tamaie, ce se resimte în cortegiu
Coroane de flori, ce-mi vor îmbrăca mormântul
Peste piatra de mozaic
Totul se va pierde cu mine într-o tăcere
Și salve de tun se vor trage
În memoria mea....
-
Iar trupul meu fără de viață
, ce coboară în mormânt
Și lacrimi ce-mi sună a jale
Și câte vor mai plânge în suspină
Pe buzele tuturor, tremurând cuvinte
Peste al meu loc de veci
Scriind cu litere mari
,numele meu pe crucea de lemn
Dar câți vor înțelege
Că cei ce m-au iubit
Le voi apărea în vise
Și mă vor închide , în întunericul rece
Capacul peste mine se va pune
Dar știu ,că timpul nu iartă
Iar cei dragi mie ,mă vor regreta
Că Dumnezeu, mă vrea lângă el

***
Acestă poezie mi-am dedicat-o pentru mine ,când voi pleca din această lume și îngerii mă vor plânge !
Verganom / București 2020. Autor George Sangortya

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10