Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț-Tiberiu Balan‎ : mortalitatea crește în rîndul sfinților

ADIO                                                                                     
sfîntule cu ochii tăi umani
te-au ars pe rugul suferinței lumii
strigătul tău n-a făcut decît să crească tumori
divine prin oameni
Desene de colorat religioase | Qbebe - planse si imagini de coloratiubirea asta nenorocită ne învăluie
casele
din poduri coboară lacătele fără chei
și sar prin porți singure
ADIO ADIO ADIO
ȚIE
ființă plină de lumina gălbuie a zilei
de mîine
ard scrisorile pe care le-am aruncat
fără destinație
atît de beat eram încît
mîinile mele au început să-ți scrie
de dor
de cel mai mare dor
de ultimul dor
lăsați sfinții să moară prin catedralele
ridicate în zile de sărbătoare
blestemat fie poporul tău
doamne
că-l îneci cu iubire
iar el înnebunește
tremur sub păsările-gînduri
ce zboară cu penele smulse
dintr-un cer
în altul
TU
ești altarul primei mele morți
la care revin în fiecare
sîmbătă
să mă ierți c-am plecat
atît de devreme atunci
și nu ți-am zis nici
noapte bună

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10