Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Marin Rada:versuri

AMINTIRI


Da, uneori te visez lângă mine,
mă privești cu ochi mari
ca de foc,
parcă toată mirarea naturii
s-a oprit dintr-o dată în loc,
Parcă cerul coboară
de pe umerii tăi
să destrame
depărtarea rămasă-ntre noi...
Acum, pe o bancă din amintirile noastre
și tăcerea se împarte
la doi.
***
O UMBRĂ
Primăvara aceasta,
o femeie singură,
tristă...
trece acum pe la fereastra mea
cu lacrima nopții
legată - n batistă.
Doar eu văd ramul cu flori
peste sânul ei tremurând
și pasărea rătăcită
în vis
și în gând.
Azi am întâlnit o femeie
sau poate haina lui Dumnezeu...
azi a trecut ca o umbră
primăvara prin sufletul meu.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10