Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Ionac: ***


În pragul meu azi văd sosiri bolnave
Și Soarele de-o rază șchiopătând,
Și foc mocnit care-n cenușă arde
Și liniște ce umblă tropotind.
În gândul meu, o mare de epave
Vorbesc cu peștii, cerul scufundând
Iar visu,-mi pare, s-a vândut la babe
Plecându-se sub vreme scheunând.
În pragul meu te-aștept și-acum pe tine,
Oricât aș fi de vechi și demodat,
Ca să te-ntreb dacă mi-e rău sau bine
Și ce mai știi de noi și despre sat.
Sunt menestrel fugit printre ruine
Ca să repete cântecul uzat...

26 prier 2020, Căpâlna

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10