Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu: Rugă personală


(Al XVI-lea meu CÂNT)
Despică-mi ființa și Fă din mine chip de lut
Să fiu făcut din nou din apă și pământ
Să simt suflarea vieții să fiu la început
Din mână Ta de Zeu Fă frumos din urât
Să-mi dai lumină ochilor și lacrimi să Te plâng
Să simt aer în piept și să respir din Cer
Să-mi Dai și simț în deget în brațe să Te strâng
Să-mi Dai durere-n trup iubire nu Îți cer
Și pasul în picior să pot să Te urmez
Și minte dă-mi senină să n-am gând necurat
Și Dă-mi și grai pe buze să Te slăvesc în crez
Mai cer un singur lucru un suflet nepătat
Și de n-o fi să merit nici unul dintre ele
Umil mă Fă să fiu să n-am pic de mândrie
Lumină să mă Faci să fiu pierdut în stele
De-mi Vei întinde o mâna voi crede cu tărie.
(Sfîntu).

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10