Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Din traista cu glume a lui Sebastian Lupu


Un om se duce la doctor:
- Domnule doctor, în fiecare noapte când dorm îmi apare un pitic în vis care mă întreaba: “Ai făcut pişu?” iar eu îi răspund: “Nu!” şi atunci el zice: “Hai să faci!”. Şi dimineaţa mă trezesc cu patul ud.
- Fii atent, când mai apare piticul ăsta să îi spui că ai făcut pişu.
Pleacă pacientul acasă şi noaptea apare iar piticul şi îl întreabă:
- Ai făcut pişu?
- Da!
- Bine, atunci hai să facem caca ....!
Cele mai tari bancuri despre leu, regele animalelor. Răspunsul ...***
Ion se plimbă pe stradă. Maria îl vede, deschide repede geamul şi îi strigă:
- Ioane, vino sus la mine!
- Vin cînd o să fii singură!
- Dar nu-i nimeni acasă.
- Nu acasă, ci pe Pământ!
***
Un tip, intră într-un bar și se apropie de o tipă care stătea singură la masă . Tipa îl măsură din cap până în picioare și zise cu voce ridicată :
- Nu fac sex cu tine !
Se făcu brusc liniște în cârciumă și capetele tuturor se întoarseră spre ei. Tipul, lăsă capul în jos rușinat și se întoarse amărât la locul lui.
După un timp, se apropie tipa de el.
- Știi , zise ea, îmi pare rău că m-am purtat așa , sunt psiholog și studiez reacțiile oamenilor în situații jenante.
Tipul o măsoară din cap până în picioare și zice cu voce ridicata:
- Cââât? Iei 200 de dolari pe oră !?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10