Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Costel Zăgan:Erezia măștii sau despre frică


Mi-am pus masca fricii pe figură toți
mă recunosc sunt de-al lor am buzu
narele burdușite cu pietre de moară
să nu mă ia vântul zâmbesc în toate
direcțiile de la nord la sud dar mai a
les pe direcția est-vest pământul se
hurducă la mine-n cap e ziuă și
noaptea numai luna strălucește prin
absență exact ca și cuvântul nu ex
primă nici adevărul nu ascunde nici
o minciună azi Galilei nu mai abjură
arde cuminte pe rug de la prima la ul
tima literă a poemului au mi-a luat foc
masca arde nenorocita

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10