Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dragoș Vișan: Londra my life

Dimensiunile dezastrului nu contează
știu cât ți-am greșit - te-am bombardat
insistent ca un Werther cu vorbele
ucis la rândul său
de nealegerea altei doamne
Doamne
Este o lună când greșelile mă fac să roșesc
eu ca toți din neam
te-am iubit ca pe-un my Lord totdeauna
vrând ca Ion Ghica să te studiem
să fim cei mai buni ingineri
cei mai artiști cuceritori ai lumii și inimii
niste John Dee îndrăgostiți de Elizabeth First
dar liliecii din capete ne-au zburat
până în Țările de Jos Spanii Polonii
cu leul alb leul roșu pietre filosofale Golem praghez
Taine ale refugierii la curțile altor regi înțelepți
ce se luptau cu obscurantismul supușilor
Pe tine Iubito
de unde-am plecat
nu te-am uitat
și asta s-ar putea
să ne fie salvarea

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10