Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ileana Vlădusel: E toamnă

Mi-e sufletul iarbă și-n cânt
Amurgul coboară în mine,

Aroma acestui târziu
Cu gust tămâios mă îmbie.

Vioară de frunze foșnind
Mă-încântă vorbind despre mâine,

E toamnă în mine și simt
Cum iarna îmi scrie solie.

Cad frunze din ramuri gonind
Spre-un timp ce în lut le vor scrie,

Vis nou mă ajunge și știu
Că toamnă sunt eu și sunt vie.
Iubiri ce au ars suspinând
În suflul meu mai adie,

Pe aleea cea veche colind
Și-n urmă iubiri vor rămâne.

Mi-e toamnă în suflet de-acum
Cad frunze cu vise din mine,

Dansează cu pas ruginiu
Acest anotimp peste mine.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10