Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Semn de carte

Eu m-am trezit bogat de mic
Dar nu în bani şi nici în aur
Citind un pic câte un pic
Am strâns în viață un tezaur.
Am strâns puțin câte puțin
Şi vreau acum să-ți dau şi ție
De aceia azi la tine vin
În virtual,nu pe hârtie.
De vrei să ştii secretul meu
Ce m-a făcut să fiu bogat
Să faci şi tu ce-am făcut eu
În cărți citite l-am aflat.
Intră mai des în librărie
Şi fă-ți din asta obicei
Şi vei vedea ce o să fie
Bogat vei fi,fără să-ai ,,lei".
În loc de bere ia-ți o carte
Şi ai să găseşti comoara în ea
De cele rele stai deoparte
Şi altfel va fi viața ta.
Citeşte o pagină pe zi
Şi atunci ai să te îmbogățeşti
Fă asta în fiecare zi
Şi sigur ai să-mi mulțumeşti.
Ți-am dat un sfat,cred mai aparte
De-l vei urma e treaba ta
Să ții minte,semnul de carte
E toată avuția ta.
Pune-ți o carte căpătâi
Şi țineți-o căt mai aproape
Şi aşa în viață ai să rămâi
Un semn de carte.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10