Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Viorica Crecan: De ziua ta, măicuță!

Azi e ziua ta măicuță,
Mă voi duce la mormânt
In cimitirul din sat,
Unde ai mei s-au adunat.

Voi spune o rugăciune
Și cu multă-nțelepciune,
O să-ți cer mamă iertare
Că te-am supărat prea tare.

Marei bunătatea ta,
Știu mamă că mi-i ierta.
Când la greu mamă am fost
Ruga ta primită a fost.

Azi mamă de ziua ta,
Flori multe am adunat.
Eu le-am pus la crucea ta
Și cu lacrimi le-am udat.

Ele sa-ți fie mangâere,
Din cer să te uiți la ele.
Semn că noi nu te-am uitat,
Și sufletu ni-nduterat.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10