Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Întuneric


Ziua mea e noapte fără tine,
Clipele îmi sunt furtuni și ploi.
Nu mai ești aicea lăngă mine
Nu mai e lumină între noi!
Fulger de întuneric e în mine,
Răsărit de soare nu mai e.
Trenuri sar haotic de pe șine
Pom sunt fără frunze , fără ram...
Se împleticesc gânduri și vise
Și haotic zboară fluturi verzi
Alergând peste câmpii proscrise.
Negri sunt și pomii din livezi,
Am pierdut culoarea și lumina,
Nici nu mai visez vreun răsărit
Peste mine cade ghilotina
Unui timp în care te-am iubit!
Ziua mea e noapte și întuneric,
Sunt un paltin răvășit de vânt,
Am strâns mări de lacrimi și putere,
Nu mai am să spun nici un cuvânt

Un comentariu:

Zbor spre înălțimi spunea...

Frumos! Felicitări!

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10