Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Eduard Bucium: Elemente


Nu sunt destule frunze pentru noi
Să ne-nfrunzească, verde ca pădurea
Noi, dezbrăcaţi de legi făcute-aiurea,
Ne întâlnim pe-un colţ de viaţă, goi...

Pe masa dintre noi sunt două cupe,
Toarnă-mi din visul tău cu unicorn
Eu, doar vin roşu-sânge am să torn,
Apoi licoarea dulce va erupe

Răscolitor, din trupuri spre lumină,
Tu apă şi eu foc, cu drept egal
Eu te evapor, tu mă stingi, mortal,
Suntem doi ucigaşi, dar n-avem vină...

Că ne-am redus în două elemente
Şi ne-am chemat cu scop primordial.
Dar cum să ne atingem cordial
Când nu-ncăpem în două recipiente?!...

Ne întâlnim pe-un colţ de viaţă, goi
Să ne îmbrace pe-amândoi nu-s legi
Eu iar m-aprind, din trăsnet, şi-nţelegi
Că iar te chem, să curgi prin mine, ploi...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10