Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Emil-Iulian Sude: Energia mea se consumă


între o recreație şi altă recreație.
cum aud că se sună mă iau
cu larma şi mă dau de ziduri.
parcă aş fi o limbă electrică de clopot
care anunță pauzele dintre ecouri.
să știi ce nu trebuie să știi.

mă alungesc în dungă și
pe interiorul clopotului măcar
un arc de cerc.
dar tot o dungă pe ziduri.
pentru a separa partea de jos
de partea de sus
din viața vopsită a zidului. mă subțiez.

nu mă salută cu noapte bună
toți îmi spun bună ziua. pe holul
de la etajul trei sunt plini de viată
pesemne elevii. au văzut puțină lumină
mai lucesc. şi eu.
strâng licurici într-o pungă împotriva reumatismului pentru vopsea fosforescentă.
cândva un bec luminos ca soarele în dungă
domnii părinți privesc prin mine
am salutat odata un zid dintre ziduri
și zidul m-a văzut un nebun concret.
(din manuscrisul "paznic de noapte")
1

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10