Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Atinge-mă


Atinge-mă cu palmele întoarse
Și dă-mi din serile trecute fără tine,
Toată ambrozia ce-a picurat din astre
Și nu a vrut pe alte buze să respire. 

Atinge-mă cu ochii și înfioară-mi pielea
Ce nu a fost atinsă de mult cu mângâieri ,
Cutreieră-mă blând șoptește-mi cu-adierea
Născută din dorința prea multelor tăceri. 

Atinge-mă cu gura, dulceag, cu gust de piersici
Și lasă gustul fin buzele să-mi alinte,
Să îmi pătrundă-n sânge,să devenim bezmetici
Să nu mai știm de timp, să fim două cuvinte.

Atinge-mă cu trupul și fă ploaia să cadă
Și dansul nostru ud să ne înalțe zborul,
Să fim două tristeți ce nu mai vor tăgadă
La bucuria scrisă ce le-a urzit-o dorul.

Atinge-mă cu sufletul ce l-ai ținut inchis
Și fă-l pe-al meu sa cânte minunea învierii,
Întoarce-mă la viață si scaldă-mă-n abis...
Atinge-mă cu tine in serile uitării.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10