Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Iulian Iuri Lorincz: Mi-e dor...


Mi-e dor s-alerg pe uliţi prăfuite
Desculţ prin soare despuiat la brâu,
De fusta mamei să mă ţin cuminte
Cum mă țineam când cobora la râu.
Sub pleoape argintul lunii spală vise
Şi-un dor nestăvilit mi-aprinde-n ochi,
Îl văd pe tata ... tâmplele lui ninse ...
Strângând din curte frunzele de plopi.
Mi-e dor să intru-n apă de izvoare
Să ard sudori pe fruntea mea nebună,
Să cânt, să strig a joacă în pridvoare
Să râd cu lacrimi - frunză și tărână...

Aceeaşi vârstă

Ninge cald
peste aleea paşilor morţi
nisipul clepsidrei deshumă cărări
călăuzelor cu tâmplele reci
la capăt de drum
o cruce
tatuată cu numele osului
prăfuit de ţărână
avem aceeaşi vârstă
mamă
doar că tu
rămâi tânără
iar eu
îmbătrânesc aici
strigându-te.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10