Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: Album - Petale de lumină

 ALBUM - PETALE DE LUMINĂ

Frunzărind prin visu-ți
Știi tu bruno-n noaptea asta n-am dormit,
frunzăream castani prin visu-ți ...m-ai simțit?!
Iartă-mă de-ți tulbur somnul liniștit și prețios .
Dac-ai adormit, mă iartă, și visează-mă frumos!
Doar visează-mă și strânge, bobi de rouă, perna-n brațe...
Mă simți , gândul meu la tine zboară ?!
Stai la geam ? Privește afară !...
Simți cum gândul meu coboară?
Sunt multe ceasuri trecute dinspre seară,
gândul meu la tine ajunge
și pe tâmplă te sărută .
Simți, din aripă cazută,
cum te mângâie o pană?!
Știi tu bruno, noaptea asta-i
mult prea toamnă, încărcată cu povești.
Știi tu bruno , noaptea asta
nu ai cum să n-o iubești !
Este noaptea cea de toamnă
plâng castani pe pământ.
Simți cum freamătă un gând ?
Este gândul meu ,sfios, visul tău mi-l înconjoară
și mi-l lasă că să intre să nu-mi întomneze-afară .
Dac-ai adormit mă iartă somnul de ți-l tulbur iară...
Știi tu bruno-n noaptea asta frunzăream castani în gânduri nu pe-afară !..

Un comentariu:

Zbor spre înălțimi spunea...

Felicitări pentru frumoasele versuri, prieten minunat!

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10