Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Jacob Crecan: Spre slava Ta!

(poezie creștină)

Spre slava ta această poezie
Vreau să o scriu o Doamne cu iubire
Dar mă simțesc cum știi așa de slab,
Te rog să-mi dai acum călăuzire.

Ca pana unui scriitor să-mi faci tu limba
Să te mărească azi in vers pe tine,
Să iți aducă ție osanale
Căci tu ești sfînt și știu căci se cuvine.


O dă-mi cuvinte pline de putere
Și dă-mi tu rime din ceruri aduse
Ca eu să pot prin vers ca sa te laud,
Să-ți mulțumesc deapururi o Isuse.

O dă-mi cuvinte pline azi de farmec
Să iți aduc eu slava numai ție
Și pana mea ca să arate-n versuri,
Iubirea-mi prin această poezie.

Și insoțit de-a ta putere Doamne
Vreau sa te laud azi prin poezie,
Pină in ziua mare ți slăvită
Cînd am să-ți cînt in cer,o veșnicie.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10