Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Dragoste în noiembrie


Mi-e dor să-ți spun iar
Ce mult te iubesc,
Te caut prin toamnă
Şi nu te găsesc,

Noiembrie-i rece şi întreabă de tine
Aş vrea să te am acum lângă mine.

Pe unde mai eşti,
Frumoasa mea doamnă ?
Mi-e dor iar de tine
Şi-n această toamnă.

Mi-e dor să te simt,şi să-mi fii aproape
De dorul de tine,
Sărut semnul din carte.
Aş vrea să visez,
Că-ai să vii într-o noapte
Să ascult cum iubirea
Se sfarmă în şoapte.

Probabil ți-e dor şi ție acum
Te aştept cu iubirea unui nebun,
Te aştept să-mi stai veşnic
Pe semnul de carte,
Iubire de toamnă,iubire de moarte.

Te aştept ca pe-o stea
İn noaptea senină
Pe semnele cărții să-mi pui iar lumină,

Ard stele pe cer
Dar tu-mi eşti departe
Luceferi în cer pun lumină în carte
E toamnă în Noiembrie
Tu..tot nu mai vii,

Te aştept de o viață
Tot scriind poezii,
Şi acum iarăşi scriu
Frumoasa mea doamnă
Să nu mă laşi singur
Şi-n această toamnă.

Un comentariu:

Zbor spre înălțimi spunea...

Felicitări autorului!
Un poem frumos!

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10