Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Reznic Cristian: Înger demonic


tu ești un înger demonic
o întruchipare
ce nu aduce zâmbete
căldură oamenilor
un înger demonic ce a coborât
în lumea celor muritori
în care eu am trăit liniștit
până ce nu ai apărut tu
și ai stat la fereastra mea
și s-au atins buzele mele
de buzele tale veninoase
am sorbit din veninul tău
ce se cheamă dragoste
și pe urmă ai plecat
lăsând amintiri
ce e viața fără tine?
un templu al iubirii
fără iubire
sau și m-ai rău
singurătate fără sfârșit.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10