Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Rodica Ochiș: Cândva, pe undeva


Când într-o vară înflorea întregul câmp cu maci,
Eu mă plimbam stingheră căutând prin toamnă
Și nici nu bănuiam atunci că ai putea să faci
Ca dorul, roșul lor, în suflet să mi-l cearnă.

Te-ai strecurat prin gânduri ca să-mi pătrunzi în vise
Și să alungi departe noianul de-ntristări
Și-ai trecut șapte praguri intrând prin uși închise,
Să poți să-mbraci în verde, ramuri uscate-n zări .

Tu ai făcut să pară scurtă o depărtare,
Când trimiteai prin vânturi miresmele de tei
Și s-au născut noi fluturi ce-au învățat să zboare
Și boabe mari de rouă sărută ochii mei.

Și așteptăm nerăbdători cândva, pe undeva,
Să-mbrățișăm tot albul, așa cum ne-am promis,
Trei dimineți și tot pe-atâtea nopți le vom grava
Pe tot ce vom trăi, permis sau nepermis.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10