Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

La mulți ani, Claudia Minela!



"M-am născut într-o zi
cea de-a zecea
într-un noiembrie capricios în bucureşti
micul paris unde opinca s-a aliat cu jobenul
nu ştiu dacă viaţa s-a jucat cu mine sau eu cu ea
poate că Dumnezeu s-a jucat cu amândouă
mi-a trântit-o în braţe aşa ca pe un rucsac
spunându-mi în şagă
voila e a ta
trăieşte-o fii veselă iubeşte oamenii
şi nu vei cunoaşte bătrâneţea
fă-i să zâmbească pentru că zâmbetele sunt cărări către cer
vor lumina chipul tău chiar şi atunci când sufletul plânge
înfruptă-te din cuvântul liră
voia Lui s-a făcut
am tot umblat cu rucsacul în spate am nimerit în magazinul cu vorbe şi vise
încheiat la şireturi
sunt aici şi acolo
mi-e bine
vând vise şi primesc zâmbete şi picuri de suflet/poftiţi vă rog
aici unde cerul îmbrăţişează pământul"

(Claudia Minela)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10