Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dumitru Bădiță: Rondelul minciunii


Eu n-am să pot minți vreodată!
Prin mine vezi ca prin cristal.
Că nu am mintea antrenată
Minciunii, ca să-i fiu vasal!

În clipa-n care-i etalată
Parcă nu vine din mental!
Eu n-am să pot minți vreodată!
Prin mine vezi ca prin cristal.

Cum ne e viața, cenzurată
De-un trai mundan, mereu brutal
Minciuna-i mereu cocoțată
Pe-un fals, urât piedestal.

Eu n-am să pot minți vreodată!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10