Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Terziu: Poem electoral


Sunt amărât că nu mă iubește partidul
Avea o europeană gândire,
Dar într-o seară am simţit că se uită prin mine
Şi începe discret să...transpire

Sunt un ideolog mic și trist mi-am zis
Poate nu înţeleg eu rostul trecerii prin lume
E frumos partidul și nu înţeleg ce îmi spune
Când mă privește așa interzis

Bate un aer de Dambovita prin frunzele ţării
Se apropie încălzirea globală
Eu îmi iubesc partidul ca un școlar indecent
Care vrea să meargă la toaletă afară

Mi-ar plăcea să fiu ideologul lui preferat
Să-mi imaginez spunând adevăruri eseţiale
Apoi obosit chiar dacă nu mă înţelege nimeni
Să adorm pe o pernă mare și moale

Sunt amărât că nu mă iubește partidul,
Partidul frumos din gândirea mea absolută
Dar într-o seară am simţit că se uită prin mine
Şi emanaţia lui începe să pută

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10