Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Gheorghe Dragomir: Imposibilitate


În scenariul imposibil
care sa-ntâmplat aseară
aveam inima zdrobită
între două paralele 

tu mi-ai dat mâna tangibil
să mă scapi de gânduri grele
și-ntre noi a fost posibil
șă-nfloreasc-o primăvară

în ideea fericirii
eu ți-am dat o floare rară
din grădinile iubirii
în scenariul imposibil
care s-antâmplat aseară

în cuvinte n-am detalii
în simțire am durere
și pe cord am represalii
dintr-o spastică tăcere

că venind zorii albaștri
în scenariul imposibil
visul meu perdea de aștri
m-au trezit să mor penibil.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10