Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: De ziua ta



Tot ne-uniți şi de astă dată,
Un alt Decembrie găsesc
Nu mai trăieşte Ion Roată
Pe Cuza nu-l mai regăsesc,

Cei ce-au condus această țară,
Din trupul sfânt au rupt mereu
Aş vrea iar ca odinioară
Să o iubească Dumnezeu.

Să pună stavilă odată
În fața liftelor străine
Cu demnitatea de altă dată
Poporului să-i fie bine.

1 Decembrie-i azi trist
Prutul tot plânge între noi,
Trădările tot mai persist
Stăm în genunchi şi în noroi.

E ziua țării mele azi
Şi-n loc de flori şi armonie
Sânt tot cu lacrimi pe obraz
Înlănțuit în Pandemie.

Eu,îți urez din răsputeri
La anul să ai bucurie ,
Să scapi de ea şi de poveri
Frumoasă,tristă Românie.

Să fii iar mare şi bogată
Şi-n noul ceas de sărbătoare,
Să fii ce-ai fost şi altădată
O mândră Românie Mare.


Alt Ferdinand dacă-ar fi fost
N-am fi azi un neam de ocară,
Şi poate am fi avut alt rost
Azi n-ai mai plânge scumpă țară.

Să ai în frunte la domnie
Român de-al tău cu demnitate
Asta-mi doresc mie şi ție
Uniți să fim şi-n libertate.


La mulţi ani țara mea de glorii
Şi ție dragul meu popor
Istoria doar cu victorii
Te scrie ca NEMURITOR.

(sursa,desen internet)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10