Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ottilia Ardeleanu:***

                                        culorile în care m-am născut

voluptos își trece azurul umbrele păsărilor
colindătoare peste fruntea mea cu brazde
acolo am însămânțat în vremuri atâtea idei
din ele au crescut spice frățește holde întregi
norii s-au făcut pârâuri și au curs până în ochii mei
și-am preumblat într-o dragoste nebună care
s-a făcut o pâine mare și caldă
am frânt-o în nenumărate bucăți și-am împărțit-o
iar holda a devenit una cu dragostea aceasta
și toate inimile printre fire aurii au înflorit
maci împielițați în fragilitatea lor de mătase

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10