Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Silvia Bodea Sălăjan:***



Te-astept deși nu scot niciun cuvânt
Și nu mi-am pus papucii lângă ușă
As vrea să-mi dai pe-o aripă de vânt
O mângâiere fără de cătușă

As vrea să vii tot cum veneai odată
Doar furișat tiptil în miez de noapte
Să te oprești nițel la noi in poartă
Și să ne-aduci un coș cu fructe coapte

Nu vreau averile de pe Pământ
Și nu astept comori și fală mare
Vreau doar un licar din Cuvântul Sfânt
Să-mi facă viața sfântă sărbătoare

Nu vreau să mut din loc nici munți nici văi
Cu crezul meu cât bobul de mustar
Vreau sa te-nduri de copilașii mei
Și să le-aduci lumina vietii-n dar

As vrea să Te cobori în lume dacă
Mi-e întruparea gândului meu bun
Iar Nașterea din ieslea cea săracă
Să fie azi nou început de drum

Și frații să se-împace si părinții
S-adoarmă liniștiți că lucrul lor
E armonia ce ne-au dat-o sfinții
Si nimeni nimănui nu-i e dator

Apoi tu poti sa pleci Moșule drag
În lumea lui:"A fost ca niciodată "
Si-n zâmbet de copii să pui pe prag
Veșminte lumii - inimă curată

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10