Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Teodor Dume: Dor de mama...


am rugat-o pe mama 

să se întoarcă 

dar nu m-a auzit 

din trupul ei mort 

a crescut un cireș și 

înflorește în fiecare primăvară 

de ziua mea aprilie 4 

îl ating și îl mângâi cu degetele 

așa cum 

fiecare mamă își mâmgâie copiii 

dimineața își apleacă crengile 

peste umerii mei și plânge… 

nu știu dacă de bucurie 

de tristețe sau 

poate fi o chemare… 



îmi deschid ochii și îmi spun că 

acesta nu poate fi doar un cireș … 

îl ating și simt cum pulsează 

pe fiecare floare văd câte o lacrimă 

nu 

nu este un cireș 

este mama 

mă privește prin 

ochii de floare ai unui cireș…

(din volumul: Dumnezeu, tăcut ca o lacrim /Ed,itura Pim/2020)

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10