Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Culidiuc: Faraonul



Cred că sunt mai nașpa decât o pisică, se zice: o mâță are nouă vieți, eu am avut mai multe. O pisică toarce. Torc și eu de fericire.
Ședeam la o sticlă de vodcă rusească tare ca naiba, condimentată cu piper și măsline negre, mari cât prunele, și hop, mă bag într-o transă lungă ajutat de ketamină...
Bă, mă credeți sau nu, da' eu zic să citiți ce scriu, am fost faraon! Nu e manea... am fost faraon! Amenhotep al III-lea sau Amenofis al III-lea, al 9-lea faraon din Dinastia a XVIII. Numele meu în egipteana veche înseamnă 'Amon este mulțumit'. Nu-i bai că era cam foamete prin Egipt, suntem prin anul 1370 î.Hr. și poporul trebuie să fie mai slab. Un popor gras începe să se gândească la multe și eu n-am nevoie de gânditori. Gândesc eu și pentru ei. Am și un aparat de stat care se ocupă cu gândirea. Ei sunt filosofi. Și în Egipt sunt mulți filosofi.
Beau bere și vin... Am trei consoarte și trebuie să fac faraoni. Ce nume faine au: Tiye, Gilukhepa și Tadukhepa. Acum mă dau la Sarai, și o să descopăr că e soția lui Avraam... Bă, ne batem joc de Biblie? Avraam, de ce nu mi-ai zis că e soția ta? Am avut ce-i drept visul cu cele șapte vaci grase și cele șapte vaci slabe, da' Iosif nu mi-a zis că, după șapte ani de bogăție, vor urma pentru Egipt șapte ani de secetă și foame, cel puțin nu-mi amintesc de asta. Nu prea am chef de războaie, nu am tancuri sau submarine, nici kalașnikovori, și am pacificat Nubia, Sudanul de azi! Ținutul Bir Tawil este revendicat de mine... Sunt un faraon mare și înțelept!
Mă duc la harem, am un harem grozav. O puicuță e fiica regelui Mittani. Nu sunt obez, nu am artroză sau paradontoză, specialiștii din Secolul XXI e.n. sunt cretini. Apuc un sân gol îl mozolesc și femeia chicotește. E puțin speriată, nu știe cum să-mi satisfacă poftele, sunt aprig la mânie și nu vrea să fie pedepsită.
E cool să fii faraon. Burta mea acceptă berea și vinul. Am mâncat un berbec cu sosuri și mirodenii, simt nevoia să mă culc cu femeile mele. Aș trage o mahoarcă rusească tare ca dracu, da' nu am. Am făcut o distilărie și vreau să fac țuică din fructe, e arma secretă a Egiptului. Am lucrat mult la distilărie. E locul cel mai păzit din toată țara. Vă imaginați cum ar fi să-mi fure bulearca? Mă apucă furia numai să mă gândesc la așa ceva.
Un sclav îmi spune că Gilukhepa vrea să trec pe la ea. Vrea să facem dragoste toată ziua, dacă mă iau după femeile ăstea când mai conduc Egiptul? Femeie, sunt faraon! Da' n-o zic în fața ei...
Refuz categoric să permit căsătoria vreunei prințese de sânge regal cu un rege străin. Era și doleanța unui rege al Babilonului.
Sunt unul dintre cei mai mari faraoni din istorie, un constructor inegalabil și un patron al artelor. Sub domnia mea, regina Tiye a constituit adevărate dinastii de funcționari competenți.
Mă apucă o amețeală, o slăbiciune... simt un firicel de apă tare cum îmi curge în gură, e tare, e cool, e vodcă rusească! Ludmila mă pupă zgomotos. E goală și fierbinte, vă las, am treburi importante!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10