Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Am obosit și vreau


Îmi vine să urlu dar nu am pădure
Și lupii m-alungă căci nu sunt de-a lor...
Mi-s buzele pajiști pictate cu mure
Și ochii se-scund în lacrimi de dor. 

Îmi vine să țip sub cascade absurde
Dar nu am putere să picur arzând
Și cerul m-alungă prin înserări zălude...
Doar ploaia mă cerne continuu si blând.

Îmi vine să tac și-n genunchi să rog noaptea
Să nu-mi mai aducă priveghi permanent.
Am obosit de tot ce îmi rezervă soarta...
Vreau doar să țip, să urlu și să mă sting latent...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10