Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț-Tiberiu Balan:***



am început să plîngem în fața porții-baricadă
ce greu se desparte marea de cer
ce greu se desparte fereastra de zid
și cît întuneric rămîne peste toate apoi

mă lovesc de scaune și cad peste salteaua cu arcurile rupte
amețesc mai repede acum

promisesem că ne vom ridica însă
a trecut o veșnicie și jumătate
iar bezna asta nenorocită
ne-a frînt

fiecare vers e continuarea altui vers
pe care l-am omorît din pîntec
și nu-mi aduc aminte prea multe

parcă o umbră de-a ta mă mai caută și azi
parcă o umbră de-a mea îți bate noaptea în ușă
și fuge
ca un copil speriat
ca o stea căzătoare
ca un cîntec
ca o amintire frumoasă

să fugim de acasă acum
cînd nu-ți mai știu nici numele

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10