Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mioara Olteanu: Copilăria


Din iatacul de lumină
Luna merge la culcare
Lăsând fata adormită
Lăsând visele să doarmă. 

Din întinsul cerului
Mama vine pe o rază
Spunându-mi: noapte bună!
Şi ducându-se să doarmă. 

Dimineața mă răsfață
Cu a sa trezire vie
Spunându-mi parcă
Tinerețea e veșnic vie. 

Acum când privesc înainte
Având şi eu copilul meu,
Îl veghez şi-mi spun în taină:
Doamne, ajută-l la greu! 

Dă-i acea putere mare
Ca să-l lumineze,
Nu-l lăsa în tinda goală
Fluturi albi să tot aştepte!

Fă-l puternic, încrezător
În puterea cea Divină
Dă-i un strop de nemurire
La fragila rădăcină

         versuri, versuri, versuri, versuri    

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10