Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Teodora Cosmina Coloja: Gânduri adunate



Din gândurile mele adunate
Sfios puse-n file de carte
Cutez să scriu în crâmpeie
Povestea ta, mândră FEMEIE.

Din gândurile mele adunate
Se scriu iubiri îngemănate
În palma inimii de frate
Făcând ca suflet să învie
În curgerea de ape line
Zâmbet în flori de păpădie
Cântând în tril de ciocârlie
Viaţa-n Rai şi armonie
Pe buzele mândrei cu ie
Stă scris armonios în poezie
Versul gurii-n mântuire.

Din gândurile-nfiripate
Mâinilor ce cuprind adunate
Iubirii-n penel de ploi pictate
La dor şi jale-n plâns de lacrime
Braţelor de sfinte Mame
Vin s-aştern şi eu
Ruga-n inimă de Dumnezeu
În taină plânge sufletul meu
Suferinţa lumii-n greu.

Mântuie, Doamne Dumnezeu,
Inimă, OM din sufletul meu.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10