Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Rodica Ochiș: Ascunde-mă

   Poezie               Poezie                                                                                    

Aș vrea să mă-nțelegi când mă privești,
Sunt poezia scrisă printre rânduri,
Și poți găsi în ea, dacă-ți dorești,
Esența picurată printre gânduri.

De-o vei pătrunde-adânc o să trăiești
Albastrul infinit dintr-o privire,
Primăvara pe care ți-o dorești
Să îți aducă-n viață-nmugurire.

Un pom care va fi-mbrăcat mereu
În verde crud, chiar dacă-ți este toamnă,
Un soare sărutat de curcubeu...
La fericire gându-mi te condamnă!

Privește-mă în fiecare zi,
Chiar și în zilele de sărbătoare,
Să vezi ce-nseamnă a iubi,
Când sufletul te cere și te doare.

Iubește-mă, să poți să mă păstrezi,
Ascunde-mă în suflet ca pe-o taină!
Cu mine-alături vei ști să visezi
O primăvară, ce-nflorește-n iarnă...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10