Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ella Poenaru: Mărțișor


E noaptea visată… și lună-i afară –
Surâsul ți-e dulce, privirea amară,
Iar vocea-ți ascunde în ritmu-i grăbit
O toană de ploaie spre alt asfințit –
Din streașină picură lacrimi spre ușă…
În vatră a rămas numai scrum și cenușă –
Dar candela inimii strânge cuminte
Aroma iubirii nespusă-n cuvinte –
Doar doru-i de strajă la ceasul tîrziu
Și-un gând nechemat tot se-nvârte-n pustiu…

Dar spune-mi acuma, hai spune-mi în față –
Fii sincer cum n-ai fost vreodată în viață –
În lipsa mea oare cine-ți mai umple
Privirea de soare, durerea de tâmple?
Curg goală spre tine, mai caută iară –
Nu vezi că e-n martie, din nou primăvară?
Tu vii, culegi ghoceii și pleci…
Mi-e fruntea fierbinte, mi-s mâinile reci –
Mi-e gândul la tine rămas amanet –
Noiane de doruri m-acoperă încet…

Sticlesc în lumină orbitele seci –
Privești – te întorci… dar poate mai treci!
Mărțișor, Mărțișor. Mărțișor. Mărțițor...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10