Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Getuța Zecheru: Buna vestire


A decedat și telefonul,
odată cu tine mamă
În receptor se-aude tonul,
dar glasu-ți nu mă cheamă,
.
Să-mi spună de una-alta
prin sat ce s-a întâmplat
Eu te-aș întreba de tata,
ori să știu dac-ați mâncat.
.
Și cum este vremea bună
primăvara bate-n geam
(Sosesc într-o săptămână,
tu să mă aștepți cu drag)
.
Am rămas singură-n lume
cu nevoile cât casa
(Mi-e dor să mai vin la tine,
tu să mă aștepți cu masa.)
.
Nimeni nu se obosește,
cum matale o făceai
Din tot ce le prisosește,
doar la ei se face rai.
.
Greu e să nu poți să spui
durerile când te-apasă.
M-ai lăsat a nimănui
fiindcă nimănui nu-i pasă.

Nu mai sună telefonul
vreau să cred că e stricat
N-am mai auzit nici tonul
fiindcă l-au dezactivat.
.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10