Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Ionac: ***



E primăvara puntea putrezită
A zilelor în care mă iubeai?
Am traversat ispită cu ispită
Și am crezut în îngeri și în rai.

Și mugurii și toamna mea trezită
Vorbesc nevinovate despre-un nai,
Care-a cântat la nunta nesosită
Și-n cântul lui, mi-ar spune iarăși: hai...

E primăvara plină de catrene,
De zări care îndată se resorb;
Doar azi ți-aș spune, poate: nu te teme,
Căci îngerul ne știe, nu e orb.

De ce am căuta și-acuma scene
Când simt în umbră zborul greu de corb?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10