Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Adina Lăpăduș Matei: Alter Ego


De-aș fi o lacrimă
aș avea izvorul
în sufletul tău
și-aș curge-ncet,
pe-același drum,
prin valea unui rid,
până când,
cu roua mea,
ți-aș scălda amintirile,
să nu te mai doară.

De-aș fi o culoare,
mi-aș aduna din curcubeu
tot albastrul,
să mă ascund în privirea ta,
să-ți fiu mare și cer,
să mă cuprinzi,
în fiecare zi,
din nemărginirea
depărtării noastre.

Dar am ales
să fiu un cântec:
cel al păsării spin,
poate așa,
îmi vei auzi
tăcerea
din strigătul iubirii.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10