Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Călin Oana Alexandra: Dor din dor de dor de tine


Dorul de tine, dor de noi,
Dor de dorul meu iubire,
Ce mã face sã aștept,
Cu drag șansa la fericire.
Iubirea dorul mi-l alină,
Și mã alintă în cuvinte
Din dragoste de fericire
Și de aducere aminte.
Te am în gând și în simțire
Te simt în fiecare por,
Ești dorință de nemurire
Ești visul unei nopți de dor.
Ești ambră în izvor fierbinte
Ești soarele ce mă încălzește
Ești primul gând ce-l am în minte
Ești îngerul ce mă iubește.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10