Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Liviu Nedelcu: sinele meu

versuri     

Acel Cineva ce spune că sunt,
Cel ce mi-a dat suflet, voință şi gând,
Cel ce îl simt că în mine trăiește,
Cel ce din umbră mă călăuzeşte,
Acel Cineva din nevăzuta-mi fire,
e Sinele meu, picătura de dumnezeire.
E bunul meu sfetnic, prieten din vis,
e călăuza finală a vieții spre Paradis!
Şi chiar Paradisul se află în mine,
iar Sineĺe meu îl cunoaşte prea bine,
căci el e Păstorul spiritelor ce scântee,

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10