Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Noapte de Mai

      versuri                          

O să vin să te răpesc la noapte
Și am să te aduc în paradisul meu,
Să-ți spun în versuri albe minunate
Și trandafiri să pun în părul tău.
Ai să-mi culegi o poală de cireșe
Eu am să țin de scară să nu cazi
Și am să te alint cu mângâieri alese
De dragoste când ai să începi să arzi.
Să ne mai tăvălim prin iarba deasă
Și după prânz,aproape pe înserat
Eu,am să-ți spun că tu îmi ești aleasă
Doar după ce îmi dai un sărutat.
Iar mai în noapte,am să te iau cu mine
Și am să te duc în brațe în paradis,
Ca la ureche să aud suspine
Și am să te iubesc așa cum am promis.
Da,o să vin să te răpesc la noapte
Și sper să ajung până pe înserat,
Când ai să auzi că am să te strig în șoapte
Să vii,te aștept în noaptea de păcat

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10