Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Atila Racz: Crăiasa


Ți-am spus eu că noaptea
o să ne ascundem
și-n singurătate o să ne dezbrăcăm

de aceea am pus patefonul aproape
sticlele cu absint
florile îmbibate-n cerneală

Mă gândeam eu că o să șterg
orice urmă de lumină din casă

mă gândeam eu că o să te
aștept chiar în prag
neliniștit privindu-te prin ferestruica
deschisă

îți cad hainele cu toamna
ți se topesc buzele
iar culoarea lor
culoarea devine purpurie

Mă gândeam eu că o să ajungi
în camera poetului
când noaptea tocmai inundă peretele

și nu se poate scrie decât
cu trupul
până când rămâne
doar aroma
gutuilor puse de tine pe noptieră

și suspinul fericirii.

                                                        

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10