Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Grigore Curcanu: Să mă aștepți, un secol de ar trece!

versuri    

Să mă aștepți, că voi veni la vară,
La brâu cu florile de sânziene,
Când macii se iubesc întâia oară
Și ard pe rugul de amor alene!

Așteaptă-mă când zânele coboară,
La râul pur să spele din păcate,
Se bălăcesc în vadul de la moară,
Când ochiul lunii peste apă bate.

La crucea nopții voi veni ca vântul,
Să te trezesc din somnul tău cel dulce,
Cu mâna mea să-ți dezvelesc veșmântul,
Iar dorul meu cu tine-o să mă culce.

Când norii albi se duc spre miazănoapte,
Te-oi legăna sub nunțile de stele,
De gâtul meu te-ai prinde-n sacra noapte,
Luceafărul se scaldă prin zăbrele.

Să mă aștepți, un secol de ar trece,
Aș vrea să nu te las nemângâiată,
Să nu lăsăm ca visele să plece,
Așteaptă-mă cu ia înflorată!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10