Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Daniela Mancaș Balaiita: Dorul de tine

     versuri                               

Te simt atât de departe de mine
De parcă o mie de ani au trecut
De când adormeam în brațe la tine
Și-n zori mă trezeai cu-n dulce sărut!

Mi-e inima azi plâns de vioară
Ce-și picură pe strune amarul
Tristețea-n privire îmi coboară
Când dorul de tine mă arde ca jarul!

Cuvinte nu mai pot să rostesc
Mi-s gândurile mute de-o vreme
Doar umbrele tăcerii mă însoțesc
Și amintirile-mi plâng în poeme.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10