Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Petre Stoica: Autoportret

===============================

Am înfundat gurile de tun
Cu flori de mușetel dintr-o copilărie
Pașnică
Adormită pe sub coline domoale, cu gust
De ceai.
Sunt născut să fiu de partea celor care nu
Au plecat
Mai departe de cuvintele lor, niciodată..
Singurele victorii
Le-am obținut asupra mea, până am reusit
Să mă cunosc
Și să mă declar învins de verticala binelui,
Atât
===============================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10