Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Petruța Niță: Cine sunt...

      poezie                                                        

cine sunt eu fără dragoste
când umplu zidul cu încă o Ană?
în fața eșecului mă înscriu la rubrica 'legendă'
în avizier la oficiul pentru șomeri
'cauze pierdute'
*
cine sunt eu după cupa cu ambrozie
pe jumătate goală
când o beau în picături letale?
merg în spatele meu
cel care merge înaintea mea
sunt mai puțin
*
cine sunt aceea cu picioare dureroase
după un tango furibund pe tocuri?
pe jumătate adormit,
trupul meu ce poartă nume de lut,
frământă iluzia
*
cine sunt în spatele meu
când nu sunt
decât mama palmelor fecunde
în care-am dospit chipuri
pentru zile de sărbătoare
ce nu sunt trecute
în niciun calendar?
*
cine sunt? se întreabă cel care nu-s.
la frontiera cuvântului nerostit,
mereu de strajă,
sunt în spatele vidului de gând
chiar, cine sunt?
ochii mei sunt.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10